loading...
نت تو نیوز
Admin بازدید : 220 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم - تبیان

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم. یکی از مسائلی که در هر ارتباطی ایجاد می شود ،موضوع رنجش از طرف مقابل است.حال وقتی این ارتباط از صمیمیت بیشتری ...

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم - تبیان

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم. یکی از مسائلی که در هر ارتباطی ایجاد می شود ،موضوع رنجش از طرف مقابل است.حال وقتی این ارتباط از صمیمیت بیشتری ...

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم - سرزمین فارس

یکی از مسائلی که در هر ارتباطی ایجاد می شود ،موضوع رنجش از طرف مقابل است.حال وقتی این ارتباط از صمیمیت بیشتری برخوردار باشد ،به دلیل ...

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم - آکا

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم ... ۶- حرف هایتان را با زخم زبان و کنایه و تحقیر بیان نکنید به فرموده امام علی علیه السلام ... من می توانم با همسرم بهتر برخورد کنم اما چگونه؟

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم - آزاد

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم. یکی از مسائلی که در هر ارتباطی ایجاد می شود ،موضوع رنجش از طرف مقابل است.حال وقتی این ارتباط از صمیمیت بیشتری برخوردار باشد ...

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم - بانوی من

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم. یکی از مسائلی که در هر ارتباطی ایجاد می شود ،موضوع رنجش از طرف مقابل است.حال وقتی این ارتباط از صمیمیت بیشتری برخوردار باشد ...

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم یکی از مسائلی که در هر ارتباطی ایجاد می شود ،موضوع رنجش از طرف مقابل است.حال وقتی این ارتباط از صمیمیت بیشتری بر.

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم

Account Suspended و رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم - تبیان و دوستت دارم به 101 دلیل This Account Has Been Suspended ... Account Suspended و ...

_ بــﮯ کَســﮯ هـَم عالَمــﮯ دارد _ـ

هر جا رنجیدم به رویت نیاوردم ! ” لبخند ” زدم ! فکر کردی ... دوستت دارم و وجودت رویایی بیش نیست. و این را نمی توان ... سرم را شاید دیگران در نبودت گرم کنند اما دلم را هرگز... این روزها فقط ... مَن زحمتت را کشیده ام ، تا بفهمــی هَنوز مــی تَوانــی شیطنت کُنــی ...

مشکلات رنجیده ام ولی تاکنون دوستت دارم احتمال بازنده شدن ...

رنجیده ام ولی تاکنون دوستت دارم ... و گوی اعتیاد و املاح مخدر رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم شاهد استقبال گسترده مردم از رییس جمهور متضمن منافع ملی هست شیش شمبه ای ها ...

ღعشق یکطرفهღ - اس ام اس شکست عشقی

حتی دیگر رنجیدن هم از یادم رفته است. .... اما تو هنوز ماندی...تو هم روزی میفهمی جواب دوستت دارم را که زوری میدهد ... خـســــــــتـه ام... از کسی که مرا غرق خودش کرد... امــــــــــا. نجاتـــم نداد... [ یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲ ] [ 15:31 ] [ طنین ] [ ÂÑÔíæ äÙÑÇÊ ] ...

با اینکه رنجیده ام هنوز دوستت دارم! - PersianSeven Forums

این ها نگرانی های جدی ما است. مسائل زیادی بر گرمی کانون خانوادگی تاثیر می گذارد مثل مسائل سیاسی. بد اخلاقی های سیاسی و اجتماعی نقش زیادی بر ...

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم. ... جاکلیدی عاشقانه دوستت دارم · جاکلیدی عاشقانه ... آموزش ساده و روان اما کاربردی ارتقا رتبه سایت موجود در موتورهای جستجو · آموزش ساده و ...

ویسگون - ﺑﻪ ﯾﺎﺩﺕ ﻫﺴﺘﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﻣﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺯﺧﻢ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ...

ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﻣﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺯﺧﻢ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺭﻧﺠﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﯽ ﺭﺣﻤﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺍﻧﮕﯽ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺴﺘﯽ ﻫﺎﯾﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ﺁﻥ ﺷﻮﺭﻫﺎ ﻭ ﺩﯾﻮﺍﻧﮕﯽ ﻫﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﻻﺑﻪ ﻻﯼ ﻏﺼﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﮔﻢ ﺷﺪ ... ﺑﻪ ﯾﺎﺩﺕ ﻫﺴﺘﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﻣﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺭ ...

اسفند ٩٢ - وقتی مامان می شی!

اما هستم. که بگم همراه خورشید و زمین، دوستت دارم و متشکرم. اما نه. ... رنجیده ام. اما هنوز مبهوت تو. نگاهت را خیال میکنم در خیالم. رنجیده ام. اما هنوز دانه دانه ...

بالاترین: رنجیده ام اما دوستت دارم

۵ رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم (بیش از ۳ سال پیش); ۵ مقام معظم رهبری (بیش از ۷ سال پیش); ۱ لرن ایت، ایون ایت باذرز یو! (بیش از ۶ سال پیش) ...

رنجیده ام

رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم یکی از مسائلی که در هر ارتباطی ایجاد می شود موضوع رنجش ... رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم بنام اوکه عشقش بي انتها مهرش بي پايان و رحمتش ...

از جوانیم گله دارم

اما هنوز دوست دارم به جون اون که دوست داریش ... برام لذت بخش بود از لحاظ مالی هم بابام همه جوره واسم سنگ تموم میذاشت من بچه اخر خانواده ام ویه کمی لوس.

دلــم تــ ـنگتـه

... همه کس را فراموش می کردم...! نوشته شده در جمعه سی ام فروردین 1392ساعت 15:17 توسط شاپرک| 18 نظر | ... میدانستم یک روز من هم برایت مثل بقیه می شوم و تکراری اما باز دوستت داشتم . . . تمام این ها را میدانستم و اما هنوز هم . . . دوستت دارم ... دیگه کم کم دارم حاضر میشم برم دانشگاه!! امروز چمدونمم ... هر جا رنجيـــدم به رويت نياوردم. "لبخنـــد" زدم.

آذر 1392 - عِشق یَعنی حِس خوبِ با تو بودَن

دختر:یعنی یکی رو بعد از من دوست خواهی داشت؟ پسر:دختری که من بعد از تو دوست خواهم داشت ... امد*رفت و به زندگی ام پایان داد. ... اما من فقط دوستت دارم . ... هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم … .... کردم و هرگز به روی خود نیاوردی اگر زخمی کشیدی گاه گاهی از زبان من اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من گناهم را ببخش.

هیچ وقت عاشق کسی نشو که دوست داره

چند وقته احساس ميكنم دارم عوض ميشم،بد يا خوبشو نمي دونم اما اين تغيير رو حس ميكنم. تازه دارم خودم و ديگران ... هنوز چيزي ازش نميدونم،و تا وقتي خودمو نشناختم نمي تونم از ديگران اين انتظار رو داشته باشم. توي پست ثابتم متن ... سه شنبه سی ام آبان 1391 | 17:43 | mahtab | 75 نظر | .... چرا شما به این عظمت از تکه آهنی به نام تبر می رنجید؟

لیلا شدم مجنونم رفت

وقتی از ما تو کم می شوی تکلیف من باقی مانده چه می شود؟... لهجه عشق گرفته ام بس که با تو .... شاید هنوز به چیــــــــزهایی پای بندم؛ چیزهایی که تو یادت نمیآید! ... بایــد تمــام قــد روبــرویــم بایستــی و بگویــی دوستت دارم. ..... عجیب از روزگار رنجیده ام.

...عاشقتم عشــــقم...

فکر نکن تو فوق العاده بوده ای ، قطع به یقین من کم توقع بوده ام. .... دوسـتَت دارَم خـــاص تــَــریـن مـُـخـاطـَـب خــــاص دُنیـــــا .... اما با همه ی بی وفایی هاش هنوز كه هنوزه دوسش دارم ، دلم براش تنگ شده و تا ابد كسی جاشو تو قلبم ...... هر جا رنجیدم به رویت نیاوردم

شــــعــــــرهــــای عـــــاشــــقـانــه

شــــعــــــرهــــای عـــــاشــــقـانــه - اس ام اس های عاشقانه ،شعر و داستان های عاشقانه، دانلود موزیک و نرم افزار. ... جمله ای بسیار مهمتر از " دوستت دارم " هم وجود دارد... "به تو اعتماد دارم" .... اما هــنوز وقــتی نــویز مــوبایل روی اسپــیکر مــی افتد دلــم می لرزد شــاید تـو بــاشی. ..... زیر رو رو میشم همیشه ساده رنجیدی ، همیشه سخت بخشیدی تورو میبخشم.

کاش خوابت کمى مرا مى دید

ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ. نوشته شده در ۱۳٩٢/٦/٢٩ساعت ٩:٥٠ ‎ب.ظ توسط شقــــایق CoMmEnTs ... صدایی که هنوز نشنیده ام ،چیزهایی که هیچکدام نیستند... نوشته شده در ۱۳٩٢/٥/٢۸ساعت .... زود دل می بستم دیر می رنجیدم من کسی بودم که زود می ...

همه هستی من پسرم امیررضا و یارسفرکرده ام محمد

تو دنیای ما آدم بزرگا خیلی چیزا با شما فرشته های زمینی فرق میکنه . ... دوست دارم با زندگی کردنم خدارا از خودم راضی نگه دارم نه اینکه با زندگی نکردنم فقط بنده های ...... دوستای گلم شرمنده ام قرار بود عکسای آتلیه سه سالگی رضا رو بزارم ولی هنوز نرفتم ...

اس ام اس های عاشقانه وجدید

هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود. |___♥__|_:!””-., ... برای دوست داشتن ات. مدت هاست آماده ام. اما. امان از تو. امان از زن ها. همیشه دیر حاضر می شوید . . . متن تبریک روز .... یادتون باشه هر کسی میتونه بهتون بگه دوستت دارم. اما اونی که ..... هر جا رنجیـــدم به رویت نیاوردم "لبخنـــد" زدم فکر کردے درد نداد "محکــــم تر" زدے.

زجـــر جـــدایی - اس ام اس ارسالی شما دوستان

باختم در عشق اما باختن بی تقدیر نیست ساختم با درد تنهایی مگر تقصیر چیست؟ ... گفت هنوز دل نبستی که ببینی چه میکشم. ... تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کرده ام تنهایی را دوست دارم زیرا خدا هم تنهاست تنهایی را دوست دارم زیرا در کلبه تنهایی ام ...

رمان دوستت دارم رویا مرادی بیرگانی

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم فریدون مشیری اس ام اس دوستت دارم,خیال پردازی ... رمان دوستت دارم رویا مرادی بیرگانی اس ام اس دوستت دارم رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم دانلود ...

سبب منم یا تو؟

روزی میرسد که تو در خیال خود جای خالی ام را احساس کنی ... اشتباهم این بود هر جا رنجیدم خندیدم. ... گرچه هنوز هم خیلی دوستت دارم اما دیگر جای تو در کنارم خالی نیست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 633
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 354
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 885
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,384
  • بازدید ماه : 1,384
  • بازدید سال : 93,153
  • بازدید کلی : 1,370,939
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين